Wednesday, 12 December 2012

Pemenang

eh poyo gila tajuk letak pemenang bagai macam aku buat pertandingan.hahaha sebenarnya entry arituh aku kan ade ckp tempat mane kelas aku pilih untuk aktiviti buang masa semester ni kan.maka kami telah buat meeting kali ke bape tah.kelas kteorg kalau nak buat event apa2 memang bermeeting bagai.sbb nak make sure kereta sape arrange,duit makan,tempat sume.bagus kan?hahaha so nak tahu tak kteorg gi mane?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
nak tahu?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

--
-


-
-
-
-
-
-
hahaha annoying plak buat camnie.kami akan ke Gua Tempurung.kalau masih larat lagi pergi Lata Kinjang skali.aku kalau boleh tak nak pergi pun.bukan kalau boleh,memang tak boleh pun nak join sebab kesempitan uwangg.duit cukup2 je untuk makan sampai minggu depan before cuti semester.so mggu ni minggu ikat perut sikit.hahaha.

tapi dorang paksa aku join.
'asal kau tak pergi syida?'
'wehh jomlahh pergi syida...'
'syidaaaa pergilahhh ikutlahh'
syidaaa itu syidaa ini hahaha poyo bajet orang nak sgt kau pegi.wakaka!



pelik dowh korang.apahal nak sgt aku pergi?aku ckp tgh takde duit sume ckp penipu.ceh!jujur habis dah ni.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hahaha saje buat cmni lagi kasi korang bengang ;)

-
-
-
-
-


'ikutlah syidaa.kteorg nak buat masak2 nanti.kau kena masak.kau kan masterchef.kalau kau takde nanti sape nak masak'

perhhhh ade agenda tersendiri rupanya.mati2 igt dorang syg aku ;( tskk

pastu ade plak ckp 'kalau syida tak pergi,aku pun taknak pergi'.

ehh kesah pulak aku kau tak pergi.hahahaha

tapiiiii ade kawan baik hati nak sponser kite so kite pun pergilah.bukan sponser,tapi pinjam duit die dulu.terima kasih kepada PTPTN.kerana anda,kami boleh ke buang masa ke gua.hahaha.nnt aku bayar balik yee kawann.

bajet dalam rm50.termasuk duit kereta,makan,ticket gua tempurung(amik yang masuk air so xyah panjat tangga.dorang katelah takyah panjat.tak tahulah betul ke tak).kalau kena panjat2 tangga aku taknak join.aku tunggu dalam kereta je nanti.seksa weh panjat tangga cilaka tu.benci aku.sampai sekarang ingat lagi pengalaman tu.hahahaha.
kteorg pegi sabtu ni.so nanti aku update k tempat tu cmner.tatatititutu!





No comments:

Post a Comment